Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Mikael Johansson - 2 februari 2012 18:03

Att följa hockey är jäkligt skoj och i synnerhet när det gäller Karlskrona HK och AIK, tycker jag i alla fall. Igår onsdag så var jag och ytterligare 7 KHK kompisar i Kristianstad och fick se ett KHK vinna och även säkra Play Off platsen för årets säsong och det känns som att nu börjar säsongen på riktigt, det är nu dom där galna matcherna snart tar fart och det är nu det kommer visa sig vilka som tar ett steg framåt eller vilka som faller neråt. Jens Svensson, lagkaptenen i Kristianstad sa innan att han nu skulle visa vad han går för och det gjorde han med besked i och med sina 4 poäng i matchen men ack så ensam han var. Tränaren i Kristianstad lyckas ännu en gång inte få ut max av sitt lag och han har helt klart attityd men då gäller det att leverera.


Jag jobbar ju ihop med Micke Fahlander som är den som kommer ta Örebro Hockey till elitserien, det är jag helt övertygad om det är bara frågan om när, jag tror att det faktiskt är dags redan i år, de har ett riktigt bra lag men det gäller att få ihop det för lagen i elitserien håller hög klass i jämförelse med de allsvenska lagen men Växjö har ju visat att det är möjligt och skall något lag ta klivet i år så är det Örebro.


Att KHK har en go publik tror jag det är många som vet när det sedan är bortamatch så vaknar även de som i vanliga fall har sittplats i arenan till liv och ställer sig i klacken och stärker upp, jag är absolut en av dem och ibland blir det riktigt, riktigt bra, igår var det en sådan dag.


Ha det


Av Mikael Johansson - 2 februari 2012 17:57

Då var det dags att börja blogga och varför inte, jag kanske har en resa som är rolig att följa vad vet jag. Nu börjar det och vi får se vad det tar vägen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards