Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Mikael Johansson - 4 februari 2012 08:40

Blekinges egna idrottsgala verkar ha blivit "festen" med stort F precis så som det skall va. Roligt att man lyckats och att förbundet tar det på stort allvar.


Många av Blekinges idrottsprofiler och ledare var på plats men inte alla, KRIF:s sportchef Mikael Johansson visste inte ens om att galan var igång när hans skapelse gick upp på scenen för att hämta priset för årets lag, konstigt kan jag tycka för min uppfattning är att Micke har gjort något ganska unikt i hockeysverige han har tillsammans med tränarna Kluft o Laronsson skapat en av Hockeysveriges hetaste o roligaste nykomling i hockeysveriges div 1.


Att gå in i en förening och inte göra som alla andra och värva en ny "förstafemma" och behålla resten så gjorde han en annan resa. Micke tog 17 nya spelare till klubben och gav Kluft o Laronsson ett oerhört motiverat gäng att jobba med hade inte Micke gjort detta är jag rädd att man varit likadana som Helsingborg. Han har visat att han kan bygga lag på en spik och att han är en Sportchef som hittat en egen väg som visat sig vara framgångsrik.


Mats Johansson i KHK sa i sitt tacktal De som äras bör, äras ska och lyfte fram ungdomsordförande Jörgen Bergman o tränare Tomas Kempe stort Mats.I KRIF tog man inte ens med sig skaparen (gode gud) på en gratismiddag.


Nu tror jag att Micke Johansson vet att han gjort ett bra jobb det är bara för han att kika vad som händer på isen så får han ett kvitto och nej, nej, nej, nej och åter nej det är inte jag som är Sportchef i KRIF, jag får frågan minst 1 ggr i veckan utan rätt Mikael Johansson är den gamle "storspelaren" som lirade i OIK, MGOIS och som är f.d detta bloggare och om du nu läser detta så märker du ju stor skillnad på oss, jag är ju ingen f.d.   


Vi hörs/Micke Johansson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards