Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Skattepliktigt, KHK i serien och hur vassa kommer KIK vara

Av Mikael Johansson - 28 maj 2012 21:30

Då fick man sig en golfmatch mot KHK:s stjärnsäljare Andre Sandberg igen, det var stenhårt men än en gång lyckades jag slå 5 HCP spelaren och vann alltså ännu en lunch. Eftersom det nu blivit flera stycken (2) så undrar jag om det håller på att bli skattepliktigt, måste ta reda på detta för annars få jag ju ge Andre en match, jag tror jag få se hur jag gör nästa gång vi spelar men vinner Andre så är det av skattetekniska skäl, bara så ni vet.


På vilken plats kommer KHK i Allsvenskan? Självklart är detta intressant och är jag lika bra på att tippa på detta som Oliver är på att sätta V 75 så är dessa gissningar inget värda men på de två sista platserna sätter jag Borås och Troja och återkommer med platserna ovanför. Det skulle ju innebära att min tabell just nu ser ut enligt följande:


1. Leksand IF

2. Örebro

3. Djurgården IF

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13. Troja

14. Borås


Kommer Kristianstad att vara giftiga i år eller bara ramla ihop som de gjorde förra säsongen? Kommer vi få höra det där seiyyreleeiiidare igen i en hall nära Karlskrona? Jag tror att KIK kommer bli livsfarliga men det som kommer avgöra är om Jens Svensson kommer ha motivationen eller va lika trött som han var i Allettan förra året. Det finns ingen spelare som är så viktig för sitt lag så hur det kommer att gå är alltså upp till Jens.


Visste du att...


Mainecoonkatten Stewie är 123,2 centimeter lång från näsa till svans. Därmed är han också officiellt världens längsta kisse.


 

Ha det


Mikael Johansson


 
 
KHK Pär

KHK Pär

29 maj 2012 16:04

Halloj Mannen,
Du vet väl att det är 14 lag i Allsvenskan....

http://zhvj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Johansson - 1 juni 2012 13:21

Från och med nu hittar du Beaver Blogg på:   http://www.karlskronakanalen.se/blogg/Mikael%20Johansson   och här har du senaste inlägget, vi syns på karlskronakanalen.se   http://karlskronakanalen.se/content/fotbollsklubben-karlskrona-hass...

Av Mikael Johansson - 1 juni 2012 08:22

Satt i bilen rätt mycket igår o då blir man lätt en telefonmarodör och ringer o ringer men samtidigt så hinner man ju lägga en tanke på det ena och andra och efter ett samtal med en riktigt hängiven KHK:are tänkte jag att nu måste det bli lite roligt...

Av Mikael Johansson - 30 maj 2012 10:45

Man kan inte annat säga att det blir lite drag när KHK gör någonting men där emot kommer det nog bli ett lugnt årsmöte, visst resultatet ligger på 240.000 kr vilket i och för sig många division 1 föreningar hade jublat åt men samtidigt så handlar det...

Av Mikael Johansson - 29 maj 2012 10:42

OK, OK, OK och OK här skriver man i bloggen innan att det inte händer något i KHK och så levererar man både en ny föreslagen ordförande och en ny klubbchef, det kan man väl ändå kalla att man lägger lite ved på elden kring snacket om KHK.   Marti...

Av Mikael Johansson - 29 maj 2012 07:05

Nu är handbollsklubbarna i Karlskrona, IFK och Hästö igång och tjafsar igen i och med att 10 stycken juniorer tar steget från Hästö till IFK och det verkar som om ledarna i bägge lagen har härdsmälta eftersom de visst aldrig lyckas göra gemensam sak ...

Ovido - Quiz & Flashcards