Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Mikael Johansson - 19 maj 2012 16:33

Ni vet det där med golf och handicap är något som inte funkar när man blir sämre och sämre, man kan bara höja sitt handicap med 0.1 vilket skulle innebära att jag skulle behöva spela 100 höjningsrunder för att få det handicappet som jag skulle spela på och i och för sig så är det ju åt det hållet det går bara att det tar sådan tid att spela dom där ronderna.


Fel på systemet var det i fredags när man var där, de hade satt på fel streckkodsinformation på vinet jag skulle ha så det blev 4 kronor billigare, konstigt.


Har ni tänkt på att Sveriges snabbaste man inte är så snabb, jag undrar om Sverige kommer få fram någon riktigt vass sprinter igen eller om det bara är USA och Jamaica som lyckas med detta, vore coolt med en Svensk på toppen där.


Idag har det varit golf på Nicklasorp GK och eftersom du troligtvis har läst början på bloggen så förstår du hur det gick, det är inte sant.


Diskussionerna om klubbchef i KHK går heta och vi får väl se vad som händer men oavsett tror jag det behövs en chief på plats.


Ha det


Mikael Johansson

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards