Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Mikael Johansson - 18 maj 2012 08:23

Som en galning så ger man sig inte utan jag tror faktiskt på riktigt att det snart skall lossna i golfen och efter gårdagens katastrof är jag nu anmäld till ytterligare en tävling (Don Rolf på Nicklastorp) och kanske, men jag säger bara kanske så kommer det lossna idag, jag återkommer i ämnet men det känns hoppfullt :)


TVGOIS1(Mörrum Hockey) kör nu egen Youtube kanal och det där tror jag är ännu en höjdare för det är sådant som supporters och intresserade vill ha mer av och jag tror att detta kommer bli ytterligare en bra grej att följa. 


Va tomt det blev efter förlusten mot Tjeckien, Sverige missar medalj och man får nu titta på VM bara för att det är hockey och inte för att man hejar på något speciellt lag, trist som fanken, men men vi tog i alla fall ett steg närmare den 12 september.


Visste du att...........


Indiern Ziona Chana har 94 barn och 33 barnbarn men han är inte nöjd med det utan letar efter sin 40:e fru. Alla bor under samma tak i ett fyra våningar högt hus med 100 rum i byn Baktwang i nordöstra Indien.


Undra om hon den 40:e frun kommer känna sig speciell? Ja ja det kan man väl kalla att ligga i .....


Ha det


Mikael Johansson

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards