Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Mikael Johansson - 17 maj 2012 14:40

Tonen på khk.se och i storbloggen har höjts eller sänkts lite beroende på hur man ser det men Skarpis gjorde en halvursäkt i ett inlägg lite senare men jag tycker att både KHK och Skarpis kan så mycket bättre än så.


Jag har försökt förstå vad KHK vinner med att sänka en spelare så som man gjorde med Sibbe och jag hittar ingen vinning utan bara bitterhet och en känsla av att man vill sparka på en som ligger. Om man skrivit om något annat lag som man skall möta eller liknande för att piska på stämningen då hade jag ändå förstått men detta, nej jag ser ingen mening med det.


SKarpis drar sedan på rätt bra mot i och för sig en klubb som redan satt tonläget men nja, jag tror han kan bättre än så och kommer nog jaga på när det gäller nya nyheter och avslöjande lite på hans sätt som gör att vi alla tycker något om hans blogg och som gör den till en av de mest besökta bloggarna i Sverige som skriver om sport.


Jag har ju nu själv satt mig i ett prekärt läge när man tycker om dessa giganter och faktiskt tycker att de skall bättra sig för är det något denna blogg inte håller så är det "rätt nivå" men man får väl va beredd på någon känga men det får det va värt :)


Träffad idag en kvinnlig läsare (ojojoj) som beställde ett nakenreportage från bloggen så nu sitter jag här och skriver som gud skapade mig men jag vet inte om det va så hon menade? Kanske lite för mycket information till er men som jag sa innan så har jag lite problem med "rätt nivå".


Just det, jag var ju och spelade en golftävling idag och det var riktigt fina priser med en resa till Allicante som förstapris och det lottades ut kanonpriser men man var precis chanslös i allt, jag fattar det inte för jag spelar mer golf än någonsin men jag blir bara sämre och sämre och man bara undrar när det skall vända, tänk om det inte vänder då??? Ja då lägger man ganska så mycket fritid på fel sak kan jag berätta.


Visste du att....


Perez Hilton är världens största blogg och har ca 6 miljoner besökare per dag. Fokus ligger på kändisar, event, musik, mode och livsstil.


Så mycket besökare har ju inte ens Kung Sune så den bloggen är nog stor :)


Ha det



Mikael Johansson

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards