Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Mikael Johansson - 1 maj 2012 11:37

1 maj idag är ju magiskt och en milstolpe och då menar jag inte det där med att våren är här, att vi är lediga och att det är kanonväder utan idag har jag för förstå gången sprungit förbi en på Bastasjörundan, visst visst jag har inte riktigt koll på vilket varv han va på och troligtvis var det första gången han va ute och sprang samtidigt som han säkert va bakis som en bäver men ändå.


Självklart så gjorde jag min första passeringen till en konst genom att komma ifatt, ligga lite i vindraget bakom (om det nu blev något) sedan pressade jag mig upp jämsides för att bara rycka förbi :) efter ytterligare 50 m gick jag i mål och va klar medan han fortsatte på nästa varv, självklart stannade jag och hälsade men han ville inte snacka, konstigt....


Igår vann mitt City och nu går vi för serievinst, riktigt bra  


Men snart är det dags för en riktig prestigetävling i golf då Sandberg och jag skall försöka krossa MR KHK TV (Sjösvärd) och hans son i en bästboll match, vinner vi kan ni med säkerhet läsa om det här, självklart lirar vi på Nicklastorp.


Nedan kommer lite Info från KHK:s säsongskortsgeneral Leif Ottosson, han är grym, vilket engagemang han lägger ner i sitt KHK, stort.


Hej!
Jag kan meddela att all info.ang s-korten kommer under tisdagen men jag kan avslöja att vi börja 6/5-12 och det gäller alla,man kommer att ha fram till slutet av Juni att förlänga sitt kort.
Ha nu en trevlig Valborg


Mvh Otto/KHK


Som sagt det börjar dra ihop sig.


Ha det


Mikael Johansson


P.s på länken kanske du kan få lite Säsongskorts känsla :) http://www.youtube.com/watch?v=-dGfAbYf9sk&feature=share D.s

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards