Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Mikael Johansson - 15 februari 2012 22:28

Thomas Fahlqvist crosscheckar en Karlskronaspelare i huvudet helt utanför spelet när man är på väg att byta med hjärnskakning som resultat, man kan inte bli fegare än så. Nu vågade nog inte Fahlqvist ta en fight om han nu va irriterad utan crosscheckar mot huvudet istället, man kan bara konstatera att Fahla är en feg stackare.


En feg stackare med klara åsikter om vad han tycker om Araber, följande skrev han på FB för en kort tid sedan och jag hade inte tänkt att det skulle komma till allmänhetens kunskap men detta säger väl det mesta om hur Fahlqvist är som person och vilka värderingar han har:


Thomas Fahlqvist - kul när en jävla arab har stulit vår tvätt tid för att tvätta sina mattor eller stjolar... skicka hem dom för fan.


Sportchefen Simon Skoog fick ta han i örat och se till att han tog bort sina åsikter om Araber på Facebook för det är självklart inte bra när en stjärnspelare kommunicera på det viset. Hade jag varit sponsor till OIK hade jag reagerat kraftigt och undrat vad dom håller på med och om det är sådana åsikter som finns i klubben.


Efter matchen när spelaren var på väg i ambulans från arenan så tog Sportchefen Simon Skoog kontakt med den skadade spelaren för att förhöra sig hur det gått och Simon skall ha all heder av det, jag vet att Simon inte såg situationen och varken kan säga bu eller bä om vad som hände och jag förstår varför han inte såg det, spelet var inte ens nära.


Pinsamt, respektlöst och tragiskt Fahla


Vi Hörs


/Mikael Johansson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards