Alla inlägg den 28 april 2012

Av Mikael Johansson - 28 april 2012 11:29

Kurki blev som alla redan vet KHK:s första nyförvärv och jag fick frågan tror du han är bra? Självklart har jag inte en aning eftersom jag inte har sett honom lira men spelar man i högsta ligan i Finland så är man säkert bra men det som jag gillar är att han är en spelare som inte är lastgammal utan som är mitt uppe i karriären, KHK har ju innan insett att mycket av framgången ligger i att ha spelarna på plats så att de kommer under Zalars vingar så fort som möjligt och jag hoppas att det blir så nu också. 


Sommarträningen kommer göra att en spelare som Pöllenen kommer att växa än mer, det skall i ärlighetens namn säga att han inte var i någon grym form när han kom förra året men han tog sig ordentligt på slutet (understatement), nu vill vi se Pöllenen i grymmeform redan från den 12 september :)


Nu återstår det 1 back och 3 forwards för Höök att fylla på med och det skall bli roligt att se hur han bygger upp laget för att etablera KHK i allsvenskan.


Just det KHK TV visade upp en hyllningsfilm på sponsorträffen i fredags med Sjösvärd i spetsen och den kommer säkert snart att vara tillgänglig på youtube, klart sevärd.


Lindarv till IK Oskarshamn och att han är välscoutad är ju självklart men själv har jag inte sett hans storhet men det kommer väl bevisa sig, Jönsson brukar ha koll på läget men han har garderat sig med ett try out kontrakt.


På måndag är det dags för Borås att visa upp ett positivt eget kapital och jag tror att vi kommer få se ett nytt allsvenskt lag i Asplöven, tänk OIK den där straffläggningen mot KRIF i sista matchen kostade på riktigt ordentligt.


Ha det 



Mikael Johansson


P.s Ola Johanssons framfart i golf på Nordea Tour följer du här: http://www.golfbox.dk/livescoring/leaderboard.asp?tour=9324A7C3-4BE1-4211-B86E-8B2E8B1E701C&grp=1&clubOnly=1&lang=1053 D.s

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards