Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Mikael Johansson - 3 mars 2012 18:18

Jag lyssnade lite efter matchen på Thomas Kempe och han sa att vi var inte där, det är inte det att grabbarna inte vill men Östersund fick idag tre mycket billiga mål och återigen är Timo Leinonen långt ifrån sitt vanliga jag, jag vet i tusan vad det är men något är det med han. Det enda som är positivt med denna lördagsmatch är att man får en ny match redan i morgon och vinner man inte då så är det som det är, då är KHK inte bättre.


Jag går inte in på mer spelarkritik eller liknande för det är ingen ide, denna matchen är det bara att lägga till handlingarna och lägga allt fokus på morgondagen och ta nya tag. Nu är det vinna eller försvinna och det finns inga matcher som är roligare att spela och vinna.


Ikväll så blir det melodifestivalen och sedan är det bara att ta sig till Arenan i morgon också vilket inte är ett så tokigt alternativ  .


Vi hörs


Mikael Johansson 




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards