Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Mikael Johansson - 31 mars 2012 11:43

I morgon är det dags för ett stekhett derby mellan KHK -OIK, igår kväll krossade OIK Sundsvall med 5-0 och det är imponerande men det visar väl även att Sundsvall är på väg någonannanstans i seriesystemet. I morgon är det även nya regler som gäller och dom nya reglerna är "inga regler gäller", inget av det som hänt innan på säsongen hjälper utan det är bara där och då som gäller.


Snacket är självklart igång och Hitta som kom från Asplöven säger att KHK är rädda för OIK, ja det är väl bara upp till bevis då men som sagt det gäller att inte OIK tänker tanken att när man i morgon lämnar Telenor Arena så kan säsongen vara över. Mats Lusth säger all press på KHK men va skall han säga det finns inte så många kort att spela ut längre det är bara där och då som gäller.


I fredags var jag på KHK:s sponsorlunch och vad tror ni Kempe sa - Jo han överraskade lite   och sa " Vi tänker inte så mycket på vilka vi möter utan det är vår egen prestation som avgör hur det kommer att gå" haha jag börjar tycka att han är störtskön för han säger det med ett allvar som gör att man börja fatta, fan Thomas du har rätt, det är upp till KHK nu. Visst det låter inte lika sexigt när man säger det mot Helsingborg borta men nu när man möter OIK i en avgörande kvalmatch då är det på riktigt.


KRIF dom firar och firar och firar jag vet inte riktigt vad dom firar men firar gör dom, visst dom har gjort det bra det har alla nu sagt 1000 gånger men jag är övertygad om att Kluft är skogstokig under ytan för vad finns att fira, man har ju inte vunnit någonting. Jag bara väntar på att utbrottet skall komma från Kluft snart för han är en vinnarskalle och inte en som firar förluster, vi får väl se vad som kommer :)


 Ha det


Mikael Johansson


P.s jag vet att han heter Hetta men på Olofströmska blir det Hitta, inte konstigare än så :) D.s

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards