Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Mikael Johansson - 18 mars 2012 20:20

Nu undrar ni nog vad tusan har han nu suttit och smuttat på men de siffror som ni ser är det antal poäng som har tagit 6 stycken lag till allsvenskan de senaste tre åren. 23 poäng av 30 totalt är alltså maxet och 19 poäng är det antal poäng som TAIF tog sig vidare på förra året. Det är med andra ord absolut inte kört för något lag än men KRIF börjar nu nå nivån där de behöver sopa rent.


Det verkar som det va lite dålig stämning nere i Olofström igår där funktionärer var otrevliga och där VIP-Folket stod och spottade ner i KHK:s bås och det var alltså företagsrepresentater som höll på sådär och så undrar dom varför det gär dåligt för företagen i OLOFSTRÖM??????? Ja den nöten e väl inte svår o knäcka,,,,


Sedan var det ju det där med Sölvesborg som tagit sig upp i div 2, riktigt skoj och nu hoppas man bara på att det satsas lite och att man blir en utmanare även i den serien, vore bra som tusan för Lönken o Skoog att kunna placera lite spelare där om de inte får riktigt med speltid i GOIS eller OIK.


Just det AIK slog ut Luleå ikväll och är nu i semifinal, starkt gjort men AIK har bara legat och väntat i vassen och med Fasth i storform kan det gå riktigt långt.


Ha det


Mikael Johansson

Av Mikael Johansson - 18 mars 2012 08:01

Igår när jag var ute och tog mig fram i 6,5 km spåret på Rosenholm får jag efter ca 4 km höra någon skrika uuuuuuur spåååååår, jag tänkte först att det var Bolling eller Kung Sune som var ute o tränade inför deras löptävling men så tänkte jag en gång till och nej, nej så kan det ju inte va.


Jag vänder mig om och där kommer en tant (hon var lätt över 35) och bara susa förbi, självklart tänkte jag att detta får ju inte hända så jag tänkte att nu j-kla skall tanten få se på löpning, efter ca 7 meter så började jag tänka att hon därhemma skulle säkert inte uppskatta att jag var ute och sprang efter andra tanter så efter ca 9 eller om det var 10 meter så släppte jag och det var tur för henne.


Men nästa gång då skall jag inte ge henne chansen att komma förbi, då skall jag visa vad skåpet ska stå, bara så ni vet........


Ha det


Mikael Johansson

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag tror du åker ur Hockey Allsvenskan säsongen 2012/2013
 Tingsryd AIF
 TAIF
 Tengsry

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards